sobota, 26 listopada, 2022
-9.8 C
Warszawa

    10,3 mln euro na prmocję polskich produktów

    Najnowsze

    W lipcu 2015 roku zostały przez ARR podpisane cztery umowy na realizację kampanii informacyjnych i/lub promocyjnych, takich jak:

    „Pokochaj olej rzepakowy”;
    „Rozsmakuj się w Europie”;
    „Smak jakości i tradycji prosto z Europy”;
    „Smaki Europy – jakość i tradycja”,

    których działania będą prowadzone na rynku Polski, Słowacji, Japonii, Kanady, Singapuru, Tajwanu, Nowej Zelandii, RPA, Kazachstanu, Algierii, Białorusi i Chin.

    10,3 mln euro na prmocję polskich produktów, agri24

    Podmiotami, z którymi ARR zawarła umowy są:

    Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju;
    Związek „Polskie Mięso”;
    Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (Lider Konsorcjum) oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego (Konsorcjant);
    Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej (Lider Konsorcjum), Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw – Spółdzielnia Osób Prawnych (Konsorcjant), Polski Związek Hodowców
    i Producentów Bydła Mięsnego (Konsorcjant) oraz Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej (Konsorcjant).

    Produkty objęte promocją to olej rzepakowy, świeża, schłodzona lub mrożona wołowina i wieprzowina oraz przetwory spożywcze wytworzone na bazie tych produktów, mięso drobiowe wysokiej jakości oraz świeże i przetworzone owoce oraz warzywa.

    Trzy kampanie wdrażane będą przez okres 3 lat, zaś jedna – realizowana przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego – przez okres 2 lat.

    Łączny budżet kampanii wynosi blisko 10,3 mln Euro.

    źródło: ARR

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj

    Ciągnik wylądował w rowie. Traktorzysta uwięziony w kabinie

    W dniu 15.11.2022 r. około godziny 14:30 do Stanowiska Kierowania Komendanta Powiatowego PSP w Nysie wpłynęło zgłoszenie o wypadku...

    Więcej artykułów