0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

poniedziałek, 15 kwietnia, 2024
0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

    Karma dla zwierząt od Nestle

    Najnowsze

    Nestlé otwiera pierwszą w Polsce fabrykę PURINA PetCare. Do końca 2015 roku firma zainwestuje kolejne 153 mln zł.

    Fot. Nestle

    Nestlé zainwestowało w fabrykę karmy dla zwierząt PURINA PetCare w Nowej Wsi Wrocławskiej już 300 mln zł. W 2015 roku firma planuje zainwestować kolejne 153 mln zł i dwukrotnie zwiększyć wyjściową wydajność produkcyjną obiektu. Łączna kwota planowanych inwestycji do końca 2015 roku to ponad 450 mln PLN. W nowym zakładzie produkcyjnym zatrudnienie znalazło już ponad 250 osób, a to dopiero początek – rozwój inwestycji planowany jest na najbliższe lata. Jeszcze w tym roku zatrudnionych zostanie dodatkowe 150 osób. Oprócz fabryki powstało także centrum dystrybucyjne karmy dla zwierząt Nestlé PURINA PetCare.

    Nowa fabryka jest pierwszym zakładem Nestlé w Polsce produkującym karmę dla zwierząt domowych oraz trzecią tego typu inwestycją Nestlé PURINA PetCare w Europie Centralnej. Inwestycja w Nowej Wsi Wrocławskiej oferuje łącznie 135,000 m2 nowoczesnej powierzchni produkcyjnej, z czego 4,000 m2 przeznaczone zostały na biura.
    W początkowym etapie działania w polskiej fabryce powstawać będzie głównie karma dla kotów pod marką Felix, w większości przeznaczona na rynek lokalny, niemiecki oraz do krajów Europy Centralnej.

    Polska, gdzie zamieszkuje ponad 13 milionów psów i kotów, jest największym rynkiem karmy dla zwierząt domowych w Europie Centralnej, którego wartość szacuje się na 2 miliardy złotych. Udział Nestlé w tym segmencie przekroczył niedawno 12%. Karmy dla zwierząt domowych Nestlé PURINA PetCare są obecne w Polsce już od 15 lat. Obecnie polscy właściciele psów i kotów karmią swoje czworonogi produktami Nestlé marek takich jak: Purina ONE, GOURMET, FRISKIES, FELIX, DARLING, PRO PLAN, DOG CHOW i CAT CHOW. Do tej pory produkowane były one wyłącznie za granicą.

    – Inwestycja w Polsce i Europie Centralnej ma strategiczne znaczenie dla naszego biznesu ze względu na ogromny potencjał wzrostu. Budowa nowej fabryki jest dowodem na to, że chcemy pogłębiać relacje z naszymi lokalnymi klientami, a także docierać do milionów czworonogów i ich właścicieli w regionie. – mówi Bernard Meunier, Szef Nestlé PURINA PetCare na Europę, Bliski Wschód i Afrykę Północną.

    – Poprzez nasze inwestycje stajemy się częścią lokalnej społeczności i tak też postrzegamy naszą rolę. Tworzymy nowe miejsca pracy. Kupujemy surowce od lokalnych dostawców, a także budujemy trwałe, wieloletnie relacje. Istotą naszej filozofii prowadzenia odpowiedzialnego biznesu jest „Tworzenie Wspólnej Wartości” (ang. Creating Shared Value, CSV), a więc przynoszenie korzyści równocześnie inwestorom i społecznościom, w których działamy – powiedział Simon Smith, Prezes Nestlé Polska S.A.

    źródło: komunikat prasowy NESTLE

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj

    Będzie II nabór wniosków o na wymianę pokryć dachowych w gospodarstwach

    Zainteresowani wsparciem na wymianę w gospodarstwach rolnych pokryć dachowych wykonanych z materiałów zawierających azbest z dofinansowaniem będą się mogli...

    Więcej artykułów