0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

niedziela, 21 kwietnia, 2024
0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

    Koniec kampanii „Mam kota na punkcie mleka”

    Najnowsze

    We wrześniu 2015 r. zakończyła się trzyletnia kampania promocyjno–informacyjna „Mam kota na punkcie mleka” realizowana w ramach administrowanego przez ARR mechanizmu „Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”.

    Koniec kampanii „Mam kota na punkcie mleka” , agri24

    Miała ona na celu poinformowanie uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych oraz rodziców i nauczycieli o właściwościach odżywczych mleka i produktów mleczarskich, zwiększenie wiedzy na temat racjonalnego odżywiania się oraz utrwalenie pozytywnego wizerunku mleka i produktów mleczarskich.

    Z oferty programu skorzystało łącznie 263 tys. uczniów z prawie 2,5 tys. szkół. Na realizację tej kampanii (do 30 września 2015 r.) ARR wypłaciła 4,3 mln zł z budżetu UE, 2,5 mln zł z budżetu krajowego oraz 3,7 mln zł z Funduszu Promocji Mleka.
     

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj

    Będzie II nabór wniosków o na wymianę pokryć dachowych w gospodarstwach

    Zainteresowani wsparciem na wymianę w gospodarstwach rolnych pokryć dachowych wykonanych z materiałów zawierających azbest z dofinansowaniem będą się mogli...

    Więcej artykułów