Jak informuje ARR w terminie do 28 lutego 2015 r. wpłynęło pięć ofert programów promocyjnych i/lub informacyjnych dotyczących promocji:
– mięsa drobiowego wysokiej jakości produkowanego w systemie QAFP;
– pomidorów;
– makaronów;
– mleka i przetworów mlecznych takich jak: sery, mleko pitne, jogurty.
Łączny budżet programów wynosi prawie 14 mln Euro.
Propozycje programów złożyły następujące organizacje:
– Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza;
– Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków Pod Osłonami;
– Polska Izba Makaronu;
– Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny;
– Konsorcjum w składzie: Polska Izba Mleka (Lider) oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka (Konsorcjant).
Rynki objęte promocją: Polska, Niemcy, Litwa, Estonia, Ukraina, Chiny z Hongkongiem, Wietnam, Zjednoczone Emiraty Arabskie.